Sport Marketing / Nejlevnější knihy
Sport Marketing

Kód: 02618189

Sport Marketing

Autor Bernard J Mullin

Including information and issues in the competitive world of sport marketing, this text intends to direct students to a better understanding of the theoretical backbone to sport marketing. It also contains practical material that ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Sport Marketing

Anotace knihy

Including information and issues in the competitive world of sport marketing, this text intends to direct students to a better understanding of the theoretical backbone to sport marketing. It also contains practical material that prepares students for careers in sport marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: