Social Psychology and Theories of Consumer Culture / Nejlevnější knihy
Social Psychology and Theories of Consumer Culture

Kód: 01243675

Social Psychology and Theories of Consumer Culture

Autor Matthew McDonald

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective presents a critical analysis of the leading positions in social psychology from the perspective of classical and contemporary theories of consumer ... celý popis

2079


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Psychology and Theories of Consumer Culture

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective presents a critical analysis of the leading positions in social psychology from the perspective of classical and contemporary theories of consumer culture. The

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

2079

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: