Slovník teórie médií A-Ž / Nejlevnější knihy
Slovník teórie médií A-Ž

Kód: 00127073

Slovník teórie médií A-Ž

Autor Peter Valček

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkov ... celý popis

379

Původní cena: 504 Kč

Ušetříte 125 Kč


Skladem u dodavatele
Odesíláme do 3 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Více informací o knize Slovník teórie médií A-Ž

Nákupem získáte 38 bodů

Anotace knihy

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve slovenštině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Jazykověda, literární věda, slovníky

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 8174 dalších

Copyright ©2008-22 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Jsme tu pro vás jako obvykle. Zákaznická podpora a doručení zásilek bez omezení.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 1 499 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: