Sharing Best Practices in Sport Marketing / Nejlevnější knihy
Sharing Best Practices in Sport Marketing

Kód: 06439235

Sharing Best Practices in Sport Marketing

Autor Brenda G. Pitts

At the Inaugural Sport Marketing Association Conference in 2003, papers were presented on such subjects as corporate sponsorship, sport consumer behavior, sport product branding, and technology's role in the promotion and sales pr ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Sharing Best Practices in Sport Marketing

Anotace knihy

At the Inaugural Sport Marketing Association Conference in 2003, papers were presented on such subjects as corporate sponsorship, sport consumer behavior, sport product branding, and technology's role in the promotion and sales process. This title presents the contents drawn from the research presentations delivered at the conference.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: