Seven Sins of Innovation / Nejlevnější knihy
Seven Sins of Innovation

Kód: 04772021

Seven Sins of Innovation

Autor David Richards

Innovation and entrepreneurship remain two of the most discussed ideas in business, but research continues to show extremely low levels of either across all industry sectors and types of enterprise. The Seven Sins of Innovation of ... celý popis

1518


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Seven Sins of Innovation

Nákupem získáte 152 bodů

Anotace knihy

Innovation and entrepreneurship remain two of the most discussed ideas in business, but research continues to show extremely low levels of either across all industry sectors and types of enterprise. The Seven Sins of Innovation offers a psychology based model that features seven key determinants of success or failure for innovation and entrepreneurial endeavours. The book provides specific recommendations, examples and case studies (including Nortel, 3M and the MIT Innovation Hub) that demonstrate how individual and group psychology must be engaged effectively to create entrepreneurial cultures capable of powerful innovation. It offers a number of specific 'prescriptions' that will benefit any leader, manager or organization attempting to start, improve or grow a venture of any kind.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1518

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: