Serving the Difficult Customer / Nejlevnější knihy
Serving the Difficult Customer

Kód: 06375807

Serving the Difficult Customer

Autor Catherine Smith

Difficult people can be encountered anywhere and they frequent every kind of library. This manual guides library staff through different types of difficult behaviour (angry, hostile, aggressive and so on) and offers suggestions an ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Serving the Difficult Customer

Anotace knihy

Difficult people can be encountered anywhere and they frequent every kind of library. This manual guides library staff through different types of difficult behaviour (angry, hostile, aggressive and so on) and offers suggestions and techniques for dealing with customers in a problem-solving manner.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Psychological theory & schools of thought



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: