Service Innovation Handbook / Nejlevnější knihy
Service Innovation Handbook

Kód: 06315516

Service Innovation Handbook

Autor Lucy Kimbell

Presents an action-oriented book for managers and entrepreneurs searching ways to tackle issues they face in terms of developing and delivering services. The book focuses on service organizations, but has a broad interpretation of ... celý popis

1070


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Innovation Handbook

Nákupem získáte 107 bodů

Anotace knihy

Presents an action-oriented book for managers and entrepreneurs searching ways to tackle issues they face in terms of developing and delivering services. The book focuses on service organizations, but has a broad interpretation of what services are. It introduces specific methods, reviews their strengths and limitations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1070

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: