Science and Art of Branding / Nejlevnější knihy
Science and Art of Branding

Kód: 06261278

Science and Art of Branding

Autor Sandra E. Moriarty

Presents an overview of the thinking about the development of brand strategy. This title approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. It makes distinctions among the producer's intentions, ... celý popis

7094


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Science and Art of Branding

Nákupem získáte 709 bodů

Anotace knihy

Presents an overview of the thinking about the development of brand strategy. This title approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. It makes distinctions among the producer's intentions, external brand realities, and consumer's brand perceptions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7094

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: