Researching Language Teacher Cognition and Practice / Nejlevnější knihy
Researching Language Teacher Cognition and Practice

Kód: 01224828

Researching Language Teacher Cognition and Practice

Autor Roger Barnard

This book presents a novel approach to discussing how to research language teacher cognition and practice. An introductory chapter by the editors and an overview of the research field by Simon Borg, precede eight case studies writ ... celý popis

1117


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Researching Language Teacher Cognition and Practice

Nákupem získáte 112 bodů

Anotace knihy

This book presents a novel approach to discussing how to research language teacher cognition and practice. An introductory chapter by the editors and an overview of the research field by Simon Borg, precede eight case studies written by new researchers, each of which focuses on one approach to collecting data. These approaches range from questionnaires and focus groups to think aloud, stimulated recall, and oral reflective journals. Each case study is commented on by a leading expert in the field - JD Brown, Martin Bygate, Donald Freeman, Alan Maley, Jerry Gephard, Thomas Farrell, Susan Gass, and Jill Burton. Readers are encouraged to enter the conversation by reflecting on a set of questions on tasks in each chapter.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language teaching & learning (other than ELT) Language teaching theory & methods

1117

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: