Kód: 00043965
Chcete umět vytvářet reálně působící grafické či multimediální aplikace, animované sekvence nebo počítačové hry? Dnešní počítače a moderní technologie umožňují dosáhnout téměř fotografické kvality obrazu a úchvatné filmové podívan ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Chcete umět vytvářet reálně působící grafické či multimediální aplikace, animované sekvence nebo počítačové hry? Dnešní počítače a moderní technologie umožňují dosáhnout téměř fotografické kvality obrazu a úchvatné filmové podívané, jakou přinesl například Jurský park. Základním předpokladem, který k tomu – kromě znalosti některého z programovacích jazyků – potřebujete, je ovládnutí programového rozhraní pro vytváření 3D-aplikací. Zřejmě nejpoužívanějším je knihovna funkcí DirectX 9 od Microsoftu, jejíž součást Direct3D je zodpovědná právě za generování trojrozměrné grafiky. S její pomocí může programátor vytvářet libovolný grafický výstup počínaje zobrazováním jednoduchých tvarů a konče interaktivními animovanými 3D-scénami s nasvícením, vyhlazenými okraji a dalšími reálnými efekty. Protože většina související matematiky je skryta do této knihovny, jsou programátoři ušetřeni používání složitých vzorců, které vykreslování náročné grafiky na obrazovku v konečném důsledku vyžaduje. Kniha probírá v základech vše, co programátor potřebuje znát a umět, aby mohl pomocí Direct3D vytvářet interaktivní trojrozměrné světy. Pro nezkušené začíná shrnutím základních principů programování aplikací ve Windows (v C++), podrobným seznámením s vytvářením 2D- i 3D-objektů i instrukcemi ke zprovoznění potřebné infrastruktury Direct3D.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Informatika a výpočetní technika Grafický software
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )