Pomiar rentownosci inwestycji marketingowych / Nejlevnější knihy
Pomiar rentownosci inwestycji marketingowych

Kód: 12949944

Pomiar rentownosci inwestycji marketingowych

Autor James D. Lenskold

Ksiazka uczy, jak wykorzystac pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny slusznosci strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizowac zysk z kazdej zlotowki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w nie ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Pomiar rentownosci inwestycji marketingowych

Anotace knihy

Ksiazka uczy, jak wykorzystac pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny slusznosci strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizowac zysk z kazdej zlotowki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokladnego pomiaru rentownosci inwestycji w rozne kampanie marketingowe oraz wskazano mozliwosci wykorzystania rezultatow tych pomiarow do polepszenia wynikow finansowych calej organizacji. Ksiazka zainteresuje specjalistow ds. marketingu, zarzadzajacych finansami i analitykow, ktorzy daza do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: