Pay, Promotion and Retention of High-quality Civil Service Workers in the Department of Defense / Nejlevnější knihy
Pay, Promotion and Retention of High-quality Civil Service Workers in the Department of Defense

Kód: 04733746

Pay, Promotion and Retention of High-quality Civil Service Workers in the Department of Defense

Autor Beth J. Asch

This report uses data on the promotion, pay, and retention profiles of groups of General Schedule civil service workers in the Department of Defense (DoD) to evaluate whether high-quality workers are promoted faster, are paid more ... celý popis

446

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Pay, Promotion and Retention of High-quality Civil Service Workers in the Department of Defense

Nákupem získáte 45 bodů

Anotace knihy

This report uses data on the promotion, pay, and retention profiles of groups of General Schedule civil service workers in the Department of Defense (DoD) to evaluate whether high-quality workers are promoted faster, are paid more, and stay longer in civil service than other workers. It also provides some evidence on whether these profiles and results have changed in recent years since the drawdown in the DoD changed the nature of civilian careers in the organization. The evaluation uses three measures of personnel quality: supervisor ratings, level of education on entering the DoD, and promotion speed. The analytical results indicate that higher-quality personnel are generally paid more and are promoted faster than lower-quality personnel, regardless of which measure of quality is used. However, the effectiveness of these factors in inducing longer retention is not clear. Results vary depending on the quality measure used, the cohort examined, and a number of other variables. Retention patterns also vary significantly by occupational area and education. Areas for future research are suggested, including the effects of the retirement system on retention, the definition and refinement of measures of personnel quality, the role of bonuses, and whether the career outcomes examined in this study are sufficient to attract and retain a workforce that meets current and future personnel requirements. (JD)

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Civil service & public sector

446

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: