New Products Management (Int'l Ed) / Nejlevnější knihy
New Products Management (Int'l Ed)

Kód: 06503200

New Products Management (Int'l Ed)

Autor C.Merle Crawford

Written with a managerial focus, this title is useful to the practicing new products manager. Along with the management approach, it presents a fresh perspective of marketing. It also includes examples, cases, and research. ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize New Products Management (Int'l Ed)

Anotace knihy

Written with a managerial focus, this title is useful to the practicing new products manager. Along with the management approach, it presents a fresh perspective of marketing. It also includes examples, cases, and research.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: