New Influencing Toolkit / Nejlevnější knihy
New Influencing Toolkit

Kód: 05349117

New Influencing Toolkit

Autor Tim Baker

Without influence, managers are ineffective. There is growing recognition that this is a core leadership competency for managers, across industries, geographies and sectors. Managers need to influence up, down and increasingly, si ... celý popis

1564


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize New Influencing Toolkit

Nákupem získáte 156 bodů

Anotace knihy

Without influence, managers are ineffective. There is growing recognition that this is a core leadership competency for managers, across industries, geographies and sectors. Managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become flatter, more manoeuvrable and less hierarchical. The New Influencing Toolkit is expertly designed to diagnose and develop managerial influence. Four influencing strategies make-up the "Influencing Capabilities Framework": investigating, calculating, motivating; and collaborating. On completion of the diagnostic included within the book, managers are given practical techniques and methods to enhance each of these four influencing strategies. These strategies are at the heart of leadership for the 21st Century manager.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: