Kód: 06353113
Our media tend to deal in prefabricated versions of reality - false assumptions of habitual values rather than open-minded observation. This work is about the major entities of the Australian media, their roles and influence in ou ... celý popis
889 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 89 bodů
Our media tend to deal in prefabricated versions of reality - false assumptions of habitual values rather than open-minded observation. This work is about the major entities of the Australian media, their roles and influence in our lives, and the issues of journalistic practice that shape their content.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
889 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )