Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet / Nejlevnější knihy
Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Kód: 06753540

Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Autor Susan Tyler Eastman

Takes a look at the media industry and the strategies for media promotion and marketing. This book explores the scope and goals of media production from the perspectives of network and local television, cable, Internet and radio. ... celý popis

1729


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Nákupem získáte 173 bodů

Anotace knihy

Takes a look at the media industry and the strategies for media promotion and marketing. This book explores the scope and goals of media production from the perspectives of network and local television, cable, Internet and radio. It includes topics such as: goals of promotion; research in promotion; on-air, print, Web message design; and more.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1729

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: