Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity / Nejlevnější knihy
Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

Kód: 08936825

Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

Autor Frank Eckardt

New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisciplinary research, projects and considerations about the emerging 'Mediacity' are presented. Contribu ... celý popis

1877


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

Nákupem získáte 188 bodů

Anotace knihy

New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisciplinary research, projects and considerations about the emerging 'Mediacity' are presented. Contributions from scientists, artists, and architects from 14 different countries are analyzing, researching and creatively approaching the cultural, social, political, and economical phenomena of the encounter between media and urban space.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

1877

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: