Kód: 03616194
Secrets, lessons and insights from the frontline of world-class branding and marketing. This book exposes the marketing secrets and lessons learnt from one of the world's most exciting global brands - Coca Cola - and how you can a ... celý popis
390 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 39 bodů
Secrets, lessons and insights from the frontline of world-class branding and marketing. This book exposes the marketing secrets and lessons learnt from one of the world's most exciting global brands - Coca Cola - and how you can apply them to your own brand. It explores the core beliefs and principles that were needed to evolve one of the most powerful marketing machines on the planet that worked successfully across cultures and fast-changing environments.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Entertainment & media law
390 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )