Marketing with Social Media / Nejlevnější knihy
Marketing with Social Media

Kód: 04846674

Marketing with Social Media

This step-by-step guide will show you how to use social media to promote your library to, and engage in dialogue with, your users and potential users. Peppered with real-world examples, this how-to guide offers to-the-point advice ... celý popis

2533


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing with Social Media

Nákupem získáte 253 bodů

Anotace knihy

This step-by-step guide will show you how to use social media to promote your library to, and engage in dialogue with, your users and potential users. Peppered with real-world examples, this how-to guide offers to-the-point advice for getting up to speed with the world of social media. Whether you are a novice ready to get serious about marketing with social media or a practitioner on the lookout for ways to improve existing efforts, this LITA guide will save you time and effort by evaluating the most popular and cutting-edge marketing technologies. Contributors from a variety of backgrounds showcase innovative and creative technologies and describe best practices for engaging library users across multiple platforms. The book: draws from a range of experiences, with examples from different library types and sizes; includes case studies of successful social media efforts using Facebook, wikis, video-sharing sites, Pinterest, Google+, Foursquare, blogs, Twitter, and QR codes; offers tips for maintaining a steady flow of content, coordinating with colleagues, planning for sustainability, and using built-in analytics for evaluation; features numerous screen shots and illustrations; and provides a resource list at the end of every chapter, allowing readers to dig deeper. Directed towards librarians and library administrators who are exploring their marketing strategies and are looking for a technology-based solution, this book will also be of value to library school students and others interested in using technologies to market libraries.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: