Marketing to the Ageing Consumer

Kód: 01199611

Marketing to the Ageing Consumer

Autor Dick Stroud

Understand the impact of a global ageing population on how products are bought, and the effect this has on how to market and advertise these products and services to the older generation of consumers. Contains models for companies ... celý popis

1687

Původní cena: 1869 Kč

Ušetříte 182 Kč


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 9-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing to the Ageing Consumer

Nákupem získáte 169 bodů

Anotace knihy

Understand the impact of a global ageing population on how products are bought, and the effect this has on how to market and advertise these products and services to the older generation of consumers. Contains models for companies to evaluate the success of their own strategies, with tools for improving their age-friendly marketing campaigns.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

1687

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 3239 dalších

Copyright ©2008-21 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se
Jsme tu pro vás jako obvykle. Zákaznická podpora a doručení zásilek bez omezení.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 1 199 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: