Marketing to the Ageing Consumer / Nejlevnější knihy
Marketing to the Ageing Consumer

Kód: 01199611

Marketing to the Ageing Consumer

Autor Dick Stroud

Understand the impact of a global ageing population on how products are bought, and the effect this has on how to market and advertise these products and services to the older generation of consumers. Contains models for companies ... celý popis

1960


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing to the Ageing Consumer

Nákupem získáte 196 bodů

Anotace knihy

Understand the impact of a global ageing population on how products are bought, and the effect this has on how to market and advertise these products and services to the older generation of consumers. Contains models for companies to evaluate the success of their own strategies, with tools for improving their age-friendly marketing campaigns.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

1960

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: