Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever / Nejlevnější knihy
Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Kód: 01335512

Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Autor Jeff Fromm

The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are entering their peak earning and spending years. Companies that think winning their business is a simple matter of creating a Twitt ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Anotace knihy

The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are entering their peak earning and spending years. Companies that think winning their business is a simple matter of creating a Twitter account and applying outdated notions of cool to their advertising are due for a rude awakening. §Marketing to Millennials is both an enlightening look at this generation of consumers and a practical plan for earning their trust and loyalty. Based on original market research, the book reveals the eight attitudes shared by most Millennials, as well as the new rules for engaging them successfully. Millenials: § Value social networking and aren t shy about sharing opinions Refuse to remain passive consumers they expect to participate in product development and marketing Demand authenticity and transparency Are highly influential swaying parents and peers Are not all alike understanding key segments is invaluable.§Featuring expert interviews and profiles of brands doing Millennial marketing right, this eye-opening book is the key to persuading the customers who will determine the bottom line for decades to come.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: