Marketing produktow zywnosciowych / Nejlevnější knihy
Marketing produktow zywnosciowych

Kód: 12874007

Marketing produktow zywnosciowych

Autor Czeslaw Kos, Joanna Szwacka-Salmonowicz

Problematyka marketingu produktow zywnosciowych do niedawna pozostawala w Polsce na uboczu zainteresowan badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentow marketingowych nie znajdowalo bowiem zastosowania w warunkach stalych n ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing produktow zywnosciowych

Anotace knihy

Problematyka marketingu produktow zywnosciowych do niedawna pozostawala w Polsce na uboczu zainteresowan badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentow marketingowych nie znajdowalo bowiem zastosowania w warunkach stalych niedoborow na rynku produktow zywnosciowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce te sytuacje zmienilo. Marketing znalazl sie w centrum zainteresowania wielu osob, instytucji i przedsiebiorstw. Nauka marketingu stala sie pilna potrzeba.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Kucharstwo. Żywność. Gastronomia



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: