Marketing na rynku prasowym / Nejlevnější knihy
Marketing na rynku prasowym

Kód: 12877517

Marketing na rynku prasowym

Autor Żabiński Ryszard

Autor w kolejnych rozdzialach przedstawia m.in.: role marketingu na rynku prasowym, ksztaltowanie sie otoczenia wydawcow prasowych, metodologie marketingowych badan ilosciowych i jakosciowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku pra ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing na rynku prasowym

Anotace knihy

Autor w kolejnych rozdzialach przedstawia m.in.: role marketingu na rynku prasowym, ksztaltowanie sie otoczenia wydawcow prasowych, metodologie marketingowych badan ilosciowych i jakosciowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawcow, ksztaltowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucje i promocje na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujecie problematyki pozwala na doglebna analize rynku prasowego, ktory w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediow, podlega gwaltownym zmianom.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: