Marketing 3.0 / Nejlevnější knihy
Marketing 3.0

Kód: 13136936

Marketing 3.0

Autor Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan

La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramentediferenciadas: la era de la agricultura, la era industrial y la era de la información, donde la alta tecnología es clave. Ahora estamosentrando en una cuarta era ori ... celý popis

574

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing 3.0

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramentediferenciadas: la era de la agricultura, la era industrial y la era de la información, donde la alta tecnología es clave. Ahora estamosentrando en una cuarta era orientada hacia la creatividad, la culturay el entorno. El marketing se está moviendo en la misma dirección.Durante los últimos 60 años, el marketing ha pasado de estar centradoen el producto, dando lugar al marketing 1.0. Más tarde, cuando lascompañías se percataron de la importancia del cliente, el marketing se inclinó por hacer de esta nueva fuerza el centro de sus estrategias y decisiones, creándose el marketing 2.0. Actualmente, el marketing seha transformado una vez más en respuesta de la nueva dinámica delmercado, y ahora vemos cómo las empresas amplían su foco de negociohacia asuntos más humanos, donde la rentabilidad debe estarequilibrada con la responsabilidad corporativa y los valores de losconsumidores.

Parametry knihy

574

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: