Kód: 00098318
Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavate ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti u dodavatelů, neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe. Ukazuje, že princip partnerství je jedním ze základních principů moderního managementu a že nová kvalita těchto vztahů je pro organizace, které se vydaly na cestu podnikatelské excelence, naprostou nezbytností. Kniha je určena vedoucím pracovníkům organizací všech typů, kteří se podílejí na rozvoji systémů managementu, manažerům v oblasti nákupu a prodeje, manažerům jakosti i pracovníkům dalších funkčních oblastí.
Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Management, řízení, personalistika
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )