Management kvality a výkonnosti / Nejlevnější knihy
Management kvality a výkonnosti

Kód: 09545213

Management kvality a výkonnosti

Autor Zdeněk Častorál

Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. se ve své současné pedagogické a vědecké činnosti zabývá problematikou managementu, inovací, kvality a výkonnosti organizací. K těmto a dalším otázkám publikoval přes 185 vědeckých prací (včetně 9 ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Management kvality a výkonnosti

Anotace knihy

Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. se ve své současné pedagogické a vědecké činnosti zabývá problematikou managementu, inovací, kvality a výkonnosti organizací. K těmto a dalším otázkám publikoval přes 185 vědeckých prací (včetně 9 knižních monografií) a je autorem 36 vynálezů, na které mu byly uděleny patenty a autorská osvědčení. Zpracoval řadu studijních materiálů a několik učebnic. Velký počet prací, zejména v oblasti managementu publikoval v zahraničí. Řadu let působil jako expert a člen technického výboru Českého institutu pro akreditaci o.p.s., který je v ČR garantem naplňování norem ISO, včetně těch, které se týkají kvality. Je soudním znalcem v oborech ekonomika, kybernetika a kriminalistika. Podílel se na řešení inovací v rámci Akademie věd ČR. Je členem Rady expertů České manažerské asociace a dalších organizací. Autor chápe kvalitu především jako spolehlivost, stabilitu a systémovost, kterou vyjadřuje zkráceně jako „3S”. Kvalita a její zvyšování se neobejde bez pozornosti na všech stupních řízení.Kvalita se tak stává životní potřebou. Kvalita a výkonnost spolu úzce souvisejí. Zvyšování kvality má vliv na výkonnost výroby a služeb, snižuje náklady a rozvíjí tržní příležitosti a možnosti. Ovlivňuje tak celkovou efektivnost ve výrobě a službách. Na otázky managementu kvality a výkonnosti byl zaměřen výzkum v řadě zemí, získány nové poznatky a praktické zkušenosti. Teorie a praxe v této oblasti se postupně rozšiřovala a obohacovala. Roste význam zákazníka a snaha o maximalizaci zákaznického efektu. Publikace je koncipována jako otevřený systém, který se může doplňovat o vlastní zkušenosti a poznatky. Může podnítit k zamyšlení nad zdokonalováním práce v oblasti managementu kvality a výkonnosti. Bude jistě pomocníkem pro manažery a studenty příslušného oboru, ale i pro širší podnikatelskou sféru.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Jazykověda, literární věda, slovníky

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: