Kód: 01104080
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable “little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identificati ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable “little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identification and install trust. Often deceptively simple, the task of a logo is never an easy one – via extreme reduction it has to radically and perfectly distil an image or message into a simple, easily recognisable icon. Well-indexed; subject-catalogued and systematically structured this popular bestseller has become the perfect research tool for any self-respecting designer or cultural enthusiast. Bilingual English / German edition
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: