Learning How to Improve Vocabulary Instruction Through Teacher Study Groups / Nejlevnější knihy
Learning How to Improve Vocabulary Instruction Through Teacher Study Groups

Kód: 06348318

Learning How to Improve Vocabulary Instruction Through Teacher Study Groups

Autor Mary Jo Taylor

Leads literacy professionals through nine teacher study groups intended to better their understanding of vocabulary instruction and improve student outcomes. This title presents a professional development model where major researc ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Learning How to Improve Vocabulary Instruction Through Teacher Study Groups

Anotace knihy

Leads literacy professionals through nine teacher study groups intended to better their understanding of vocabulary instruction and improve student outcomes. This title presents a professional development model where major research-based concepts in vocabulary instruction are introduced and implemented over the course of a school year.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Educational strategies & policy



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: