Law Firm Strategies for the 21st Century / Nejlevnější knihy
Law Firm Strategies for the 21st Century

Kód: 02003523

Law Firm Strategies for the 21st Century

Autor Christoph H Vaagt

Law firm partners have long resisted the notion that they need a strategy. However, markets change and the landscape has become increasingly competitive. Law firms that want to remain competitive need to think about and engage in ... celý popis

3199

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Law Firm Strategies for the 21st Century

Nákupem získáte 320 bodů

Anotace knihy

Law firm partners have long resisted the notion that they need a strategy. However, markets change and the landscape has become increasingly competitive. Law firms that want to remain competitive need to think about and engage in strategy development; those firms which have done so are now undeniably in a better position than those which have not. Published in association with the Law Firm Management Committee of the International Bar Association, this practical title is the first in Globe Law and Business's series on the business of law dedicated to exploring strategic development in law firms. It includes contributions from leading academics, consultants and law firm partners who share their insights and experience in strategy development and management. The content is organised around the market and the resource side of law firm management, and offers new ways to think about strategy and how to discuss it in the context of a partnership. Whether you are a managing partner of a small, large or international law firm, this book offers points of views which have never before been aggregated in a single volume. The book may also be helpful for consultants and academics in developing research in this area. This volume addresses in a most practical manner those questions which are of relevance in today's law firm management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

3199

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: