Key Concepts in Marketing / Nejlevnější knihy
Key Concepts in Marketing

Kód: 04287162

Key Concepts in Marketing

Autor Jim Blythe

"If you want a clear, well written and authoritative introduction to the ideas and concepts that underpin the marketing discipline, this is the book for you". (Emeritus Professor Michael J Baker). "Each section draws the reader in ... celý popis

812


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Key Concepts in Marketing

Nákupem získáte 81 bodů

Anotace knihy

"If you want a clear, well written and authoritative introduction to the ideas and concepts that underpin the marketing discipline, this is the book for you". (Emeritus Professor Michael J Baker). "Each section draws the reader in to the story - the what and why of marketing, and also deals well with how. While it is educational and informing it is also a jolly good read". (Heather Skinner, Principal Lecturer, Glamorgan Business School). The perfect quick reference text for your marketing course, Key Concepts in Marketing introduces and examines the key issues, methods, models and debates that define the field of marketing today. Over 50 essential concepts are covered, including the marketing mix, branding, consumerism, marketing communication and corporate image. Each entries features: useful definition box; summary of the concept; a broader discussion; examples and illustrations; and key literature references. This extremely readable and accessible format provides the reader a wealth of information at their fingertips, and provides a valuable reference to any student of marketing. The SAGE Key Concepts series provides students with accessible and authoritative knowledge of the essential topics in a variety of disciplines. Cross-referenced throughout, the format encourages critical evaluation through understanding. Written by experienced and respected academics, the books are indispensable study aids and guides to comprehension.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

812

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: