Internet Market Research Audit / Nejlevnější knihy
Internet Market Research Audit

Kód: 04565280

Internet Market Research Audit

Autor C. West

The Internet can provide your company with a highly effective and low cost mechanism for collecting information on any topic and from anywhere in the world. Yet many companies are still not making full use of the Internet for mark ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Internet Market Research Audit

Anotace knihy

The Internet can provide your company with a highly effective and low cost mechanism for collecting information on any topic and from anywhere in the world. Yet many companies are still not making full use of the Internet for market research purposes. This audit shows you how the Internet can make a major contribution to your business's development. It highlights the key applications for the Internet in market intelligence gathering, examining how to: * use the Internet as a research tool * define the role for Internet research and how to set a budget * verify the information obtained * design and manage an Internet survey * analyse and validate survey findings and present the results

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: