Improving on No Child Left Behind / Nejlevnější knihy
Improving on No Child Left Behind

Kód: 04748038

Improving on No Child Left Behind

The landmark federal No Child Left Behind Act (NCLB) was passed in 2001 with broad bipartisan support. In the years since then, however, it has come under sharp attack, not only from those on the left and right who never liked sta ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Improving on No Child Left Behind

Anotace knihy

The landmark federal No Child Left Behind Act (NCLB) was passed in 2001 with broad bipartisan support. In the years since then, however, it has come under sharp attack, not only from those on the left and right who never liked standardsbased reform in the first place but also from moderates who find several elements of NCLB untenable. In "Improving on No Child Left Behind", leading authorities assess the evidence around three central critiques of the act: that NCLB is underfunded; that the standards, testing, and accountability provisions are deeply flawed; and that provisions designed to allow students to transfer out of failing public schools are not working well.Going beyond mere critique, the contributors provide concrete and workable solutions to each of these challenges. Their proposals should help inform the congressional renewal of the legislation in the near future. The book represents an effort to put the sound idea of standards-based education reform back on track. The book includes an introduction by the volume's editor, Richard D. Kahlenberg; chapters by William Duncombe and John Yinger (Syracuse University) and Anna Lukemeyer (University of Nevada-Las Vegas) on the underfunding of NCLB; by Lauren Resnick, Mary Kay Stein, and Sarah Coon (University of Pittsburgh) on the standards, testing, and accountability provisions of NCLB; and by Amy Stuart Wells (Teachers College, Columbia University) and Jennifer Holme (University of Texas-Austin) on the right of students in low-performing public schools to transfer to better-performing schools.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Educational strategies & policy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: