Humor in Advertising / Nejlevnější knihy
Humor in Advertising

Kód: 06340576

Humor in Advertising

Autor Marc G. Weinberger

Draws on serious research on the use of humor from the fields of Advertising and Marketing, as well as Psychology, Mass Media, and Communications Studies. This book is intended for scholars and researchers in the field, as well as ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Humor in Advertising

Anotace knihy

Draws on serious research on the use of humor from the fields of Advertising and Marketing, as well as Psychology, Mass Media, and Communications Studies. This book is intended for scholars and researchers in the field, as well as for advertising agency account planners and creative directors.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: