Handbook on Tourism Product Development / Nejlevnější knihy
Handbook on Tourism Product Development

Kód: 13802986

Handbook on Tourism Product Development

Autor European Travel Commission (ETC), World Tourism Organization (UNWTO), World Tourism Organization (U

Tourism products are the basis for a destination's tourism sector operation: unless the tourism product meets the needs and expectations of tourists, the destination cannot realise its full potential. However, only few destination ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Handbook on Tourism Product Development

Anotace knihy

Tourism products are the basis for a destination's tourism sector operation: unless the tourism product meets the needs and expectations of tourists, the destination cannot realise its full potential. However, only few destinations focus their attention on the development and delivery of the various attractions and activities that make up the tourism product. The UNWTO/ETC Handbook on Tourism Product Development outlines the essential elements in the process of tourism product development planning and implementation, e.g. coordination, consultation, collaboration - co-opetition. It illustrates these principles through a range of successful approaches and case studies from around the world and sets out best practice examples and benchmarks by which destinations can assess their own product development system and methods. This book is also available in Spanish and French: Manual de desarrollo de productos turísticos (ISBN Spanish version: 978-92-844-1414-7) Manuel sur le développement de produits touristiques (ISBN French version: 978-92-844-1414-7)

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: