Globalization of Advertising / Nejlevnější knihy
Globalization of Advertising

Kód: 09393266

Globalization of Advertising

Autor Peter Taylor

The role of advertising in everyday life and as a major employer in post-industrial economies is intimately bound up with processes of contemporary globalization. At centre of the advertising industry are the global advertising ag ... celý popis

1900


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Globalization of Advertising

Nákupem získáte 190 bodů

Anotace knihy

The role of advertising in everyday life and as a major employer in post-industrial economies is intimately bound up with processes of contemporary globalization. At centre of the advertising industry are the global advertising agencies which have an im

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1900

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: