What is a 21st Century Brand? / Nejlevnější knihy
What is a 21st Century Brand?

Kód: 06313441

What is a 21st Century Brand?

Autor Nick Kendall

Published with the Institute of Practitioners in Advertising, Future Brand Strategies presents a collection of essays from past students of the IPA's Excellence Diploma, who have gone on to become the advertising industry's most c ... celý popis

1825


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize What is a 21st Century Brand?

Nákupem získáte 183 bodů

Anotace knihy

Published with the Institute of Practitioners in Advertising, Future Brand Strategies presents a collection of essays from past students of the IPA's Excellence Diploma, who have gone on to become the advertising industry's most celebrated and brightest young stars. Offering each of them the opportunity to evaluate their thesis in light of what they know now, this book allows readers to learn from the best and gain insight into the future of advertising ideas and trends. Covering a multitude of subject areas, from implicit communication to big data, its stellar list of contributors includes practitioners from the best advertising agencies such as Saatchi and Saatchi, Naked Communications and Ogilvy and Mather.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1825

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: