Fundamentals of Fashion Management / Nejlevnější knihy
Fundamentals of Fashion Management

Kód: 04392910

Fundamentals of Fashion Management

Autor Susan Dillon

In The Fundamentals of Fashion Management, Susan Dillon takes an in-depth look at the varied and competitive fashion trade. Giving readers a behind-the-scenes insight into the roles and processes of the industry, this title combin ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Fundamentals of Fashion Management

Anotace knihy

In The Fundamentals of Fashion Management, Susan Dillon takes an in-depth look at the varied and competitive fashion trade. Giving readers a behind-the-scenes insight into the roles and processes of the industry, this title combines creative and business approaches for those who want to gain an understanding of what it means to work in the fashion sector. Clearly organized chapters explore fashion forecasting, merchandising and communication, as well as the events incorporated in the fashion calendar. Overall, the book forms an informative and beautifully illustrated introduction to the subject.

Parametry knihy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: