Framework for Marketing Management, A, Global Edition / Nejlevnější knihy
Framework for Marketing Management, A, Global Edition

Kód: 03030389

Framework for Marketing Management, A, Global Edition

Autor Kevin Lane Keller

A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing stra ... celý popis

2458


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Framework for Marketing Management, A, Global Edition

Nákupem získáte 246 bodů

Anotace knihy

A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2458

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: