Emotionally Intelligent Manager / Nejlevnější knihy
Emotionally Intelligent Manager

Kód: 04161550

Emotionally Intelligent Manager

Autor Caruso

We have long been taught that emotions should be felt and expressed in carefully controlled ways, and then only in certain environments and at certain times. This is especially true when at work, particularly when managing others. ... celý popis

622

Původní cena: 948 Kč

Ušetříte 326 Kč


Skladem u dodavatele
04.01.2019

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Emotionally Intelligent Manager

Nákupem získáte 62 bodů

Anotace knihy

We have long been taught that emotions should be felt and expressed in carefully controlled ways, and then only in certain environments and at certain times. This is especially true when at work, particularly when managing others. It is considered terribly unprofessional to express emotion while on the job, and many of us believe that our biggest mistakes and regrets are due to our reactions at those times when our emotions get the better of us. David R. Caruso and Peter Salovey believe that this view of emotion is not correct. The emotion centers of the brain, they argue, are not relegated to a secondary place in our thinking and reasoning, but instead are an integral part of what it means to think, reason, and to be intelligent. In The Emotionally Intelligent Manager, they show that emotion is not just important, but absolutely necessary for us to make good decisions, take action to solve problems, cope with change, and succeed. The authors detail a practical four-part hierarchy of emotional skills: identifying emotions, using emotions to facilitate thinking, understanding emotions, and managing emotions-and show how we can measure, learn, and develop each skill and employ them in an integrated way to solve our most difficult work-related problems.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

622

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1958 dalších

Copyright ©2008-18 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: