E-Commerce Website Optimization / Nejlevnější knihy
E-Commerce Website Optimization

Kód: 09529932

E-Commerce Website Optimization

Autor Dan Croxen-John, Johann Van Tonder

For those running ecommerce websites there are three ways to increase sales: increasing the quantity of visitors; increasing the percentage of visitors who buy from the site and increasing the amount that visitors spend when they ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize E-Commerce Website Optimization

Anotace knihy

For those running ecommerce websites there are three ways to increase sales: increasing the quantity of visitors; increasing the percentage of visitors who buy from the site and increasing the amount that visitors spend when they buy. Ecommerce Website Optimization goes beyond simply increasing traffic to your site, helping you to improve the conversion rate of your website to attract more customers, increase ROI from online marketing campaigns and generate higher levels of repeat business. It brings together website usability, web analytics and persuasion to offer a straightforward and detailed 5-step methodology of how to use the tools and techniques of Conversion Rate Optimization (CRO) to increase the conversion rate of ecommerce websites. Practical yet expertly grounded in the latest theory and research, this will take you from making judgements based on hunches or best guesses, to well-informed and confident to make the right choices for your website. Backed up with a range of invaluable case studies, Ecommerce Website Optimization is perfect for those seeking to implement a data-driven ethos to their organization's ecommerce programme, based on market-tested and robust split-test methodology used across a range of commercial businesses. It supports all those responsible for online sales within an organization, be they the Chief Digital Officer, Head of Online Sales or Ecommerce; or entrepreneurs and owners of small businesses deriving a substantial proportion of revenue from ecommerce.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: