Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing / Nejlevnější knihy
Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Kód: 18172717

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Autor Jihad Mohammad, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy

Presents the latest scholarly research on the latest trends of consumerism and its effect and implications on the environment. Featuring coverage on topics and perspectives such as nutricosmetic products, green marketing, and anim ... celý popis

6644


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Nákupem získáte 664 bodů

Anotace knihy

Presents the latest scholarly research on the latest trends of consumerism and its effect and implications on the environment. Featuring coverage on topics and perspectives such as nutricosmetic products, green marketing, and animal products, this publication is ideal for anyone interested in aspects of green consumerism.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business & the environment, ???Green’ approaches to business

6644

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: