Die Grundlagen von Public Relations / Nejlevnější knihy
Die Grundlagen von Public Relations

Kód: 13274930

Die Grundlagen von Public Relations

Autor L. Ron Hubbard

Public Relations gibt einem die Möglichkeit seine Ideen so zu kommunizieren, dass sie akzeptiert werden. Es ist ein Mittel um Unterstützung für seine Bemühungen oder Projekte zu erlangen. Einige der grundlegenden Entdeckungen in S ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Die Grundlagen von Public Relations

Anotace knihy

Public Relations gibt einem die Möglichkeit seine Ideen so zu kommunizieren, dass sie akzeptiert werden. Es ist ein Mittel um Unterstützung für seine Bemühungen oder Projekte zu erlangen. Einige der grundlegenden Entdeckungen in Scientology haben in diesem Bereich bislang gefehlt. Die vorliegende Broschüre gibt einen praktischen Einblick.

Parametry knihy


Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: