Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know / Nejlevnější knihy
Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

Kód: 17529642

Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

Autor David Peters

The problem with customer service is that it is often made out to be more complicated than it really is. Customer service should address the interests of both the business and the customer but this sometimes is more difficult than ... celý popis

473


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

Nákupem získáte 47 bodů

Anotace knihy

The problem with customer service is that it is often made out to be more complicated than it really is. Customer service should address the interests of both the business and the customer but this sometimes is more difficult than it should be. The chief p

Parametry knihy

473

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: