Customer Information Management / Nejlevnější knihy
Customer Information Management

Kód: 06578319

Customer Information Management

Autor Phil Fawcett

* Information management is the crucial skill in financial services* Covers the very latest (and possible future) delivery channelsIn the financial services industry, information is the key resource, and extracting value from it i ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Information Management

Anotace knihy

* Information management is the crucial skill in financial services* Covers the very latest (and possible future) delivery channelsIn the financial services industry, information is the key resource, and extracting value from it is the key to commercial success. This text provides a thorough grounding in the skills and knowledge needed for the management of customer information in the financial services. It does so by examining information in the sector 's environment, change management, customer management and delivery channels including current and future developments. Geared towards financial services students.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: