Complaints Handling and Avoidance / Nejlevnější knihy
Complaints Handling and Avoidance

Kód: 08856926

Complaints Handling and Avoidance

Autor Michael Frith

Second Edition Michael Frith, LlB, Solicitor, former Compliance Officer, The Law Society Never before, in the legal profession, have the issues of client care and client complaints assumed such a high profile as it does at pre ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Complaints Handling and Avoidance

Anotace knihy

Second Edition Michael Frith, LlB, Solicitor, former Compliance Officer, The Law Society Never before, in the legal profession, have the issues of client care and client complaints assumed such a high profile as it does at present. It is, therefore, surprising that, at a time when the subject is receiving constant publicity and the profession are being continually urged to become ever more client, or customer, focused, there is no text on those subjects to which a solicitor can turn for guidance. This publication seeks to remedy the defect. The new edition covers recent reforms to the system, including the new complaints authority, as well as a thorough review of the text. Contents include: · Avoiding Complaints: o Characteristics of a complaint o Causes of a complaint - managing expectations and o Use of jargon o Costs Information o Delay and failing to keep the client informed o Poor communications o Complaint in individual disciplines: civil litigation, family, conveyancing, probate, crime · Handling complaints o Identifying the problem o Why bother? The reasons why. o Service or negligence avoidance? o First steps o Practical steps o Golden rules · Client care o Preliminary issues and practical steps o Implementing a policy · Practice Rule 15 and other issues · Specimen complaints procedures: small, medium and large firms

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: