Communication Success Factors in Investor Relations / Nejlevnější knihy
Communication Success Factors in Investor Relations

Kód: 12803895

Communication Success Factors in Investor Relations

Autor Robert Labas

In times of the financial crisis, the duty for investor relations to deal with the financial community on a regular basis keeps indispensable or gets even more important. Personal contact with management and investor relations pro ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Communication Success Factors in Investor Relations

Anotace knihy

In times of the financial crisis, the duty for investor relations to deal with the financial community on a regular basis keeps indispensable or gets even more important. Personal contact with management and investor relations professionals remains vital to investors and analysts. Hence, it is essential to know how to monitor and improve the contacts and relationships with this target group of investor relations. In addition, companies must make sure they serve the needs of the audience. Robert Labas' diploma thesis - published as volume 14 of the "DIRK-Forschungsreihe" - gives an overview on all investor relations instruments related to personal communication such as one-on-one meetings, road shows, or conferences on quarterly results. Based on secondary research the information needs and financial reporting are evaluated. The author used those results in order to assess the actual financial communication of companies and to build a further framework for measuring the success and effectiveness of personal investor relations instruments, especially presentations. With the issues analyzed in this thesis, a benchmark was set up by evaluating the annual result analyst conferences of the DAX-30 companies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: