Color Revolution / Nejlevnější knihy
Color Revolution

Kód: 01200080

Color Revolution

Autor Blaszczyk

When the fashion industry declares that lime green is the new black, or instructs us to think pink!, it is not the result of a backroom deal forged by a secretive cabal of fashion journalists, designers, manufacturers, and the edi ... celý popis

1307


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Color Revolution

Nákupem získáte 131 bodů

Anotace knihy

When the fashion industry declares that lime green is the new black, or instructs us to think pink!, it is not the result of a backroom deal forged by a secretive cabal of fashion journalists, designers, manufacturers, and the editor of Vogue. It is the latest development of a color revolution that has been unfolding for more than a century. In this book, the award-winning historian Regina Lee Blaszczyk traces the relationship of color and commerce, from haute couture to automobile showrooms to interior design, describing the often unrecognized role of the color profession in consumer culture. Today professional colorists are part of design management teams at such global corporations as Hilton, Disney, and Toyota. The Color Revolution tells the history of how colorists help industry capture the hearts and dollars of consumers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1307

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: