CEX Sells / Nejlevnější knihy
CEX Sells

Kód: 13370463

CEX Sells

Autor Beate van Dongen Crombags

Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays, it's getting increasingly hard for companies to be distinctive through the products they offer. So it is key for them to stand out by means of the services they offer in addition to the ... celý popis

1003

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize CEX Sells

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays, it's getting increasingly hard for companies to be distinctive through the products they offer. So it is key for them to stand out by means of the services they offer in addition to these product. A focus on the customer experience is needed. Many companies realize this, but only few manage to be successful. They understand the theory and the process to get there, but what they lack are concrete tools to bring the theory into practice. 'CEX SELLS' is the inspiration book for companies that want to deliver distinctive customer experiences in order to achieve their business objectives. Beate van Dongen Crombags and Deborah Wietzes discuss the various ingredients needed to deliver perfect customer experiences. Ingredients to define and design the optimal experience, but they also offer a description of what is needed in the organization for them to be able to deliver and manage that desired experience. They show how front runners worldwide have optimized their customer experience, and what other companies could learn from that. A book that will definitively inspire you to improve your own customer experience!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1003

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: