Branding Television / Nejlevnější knihy
Branding Television

Kód: 04411338

Branding Television

Autor Catherine Johnson

This work examines why and how the UK and US television industries have turned towards branding as a strategy in response to the rise of satellite, cable, digital television, and new media, such as the internet and mobile phone. ... celý popis

1369


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Branding Television

Nákupem získáte 137 bodů

Anotace knihy

This work examines why and how the UK and US television industries have turned towards branding as a strategy in response to the rise of satellite, cable, digital television, and new media, such as the internet and mobile phone.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

1369

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: