Branding and Sustainable Competitive Advantage / Nejlevnější knihy
Branding and Sustainable Competitive Advantage

Kód: 06310326

Branding and Sustainable Competitive Advantage

Autor Avinash Kapoor, Chinmaya Kulshrestha

Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be du ... celý popis

5723


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Branding and Sustainable Competitive Advantage

Nákupem získáte 572 bodů

Anotace knihy

Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be duplicated in ways that stro

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5723

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: